top3 -

Lördag.

Igår spenderade vi dagen i Skälby hemma hos Dennis mor. Doris fick springa runt i gräset med koppel också för första gången. Imorse åkte vi till Kungsängen när vi vaknade och så nu på dagen tog vi en sväng till jakan och köpte skor till Dennis samt gick till systembolaget och köpte lite gott till kvällen. När vi ändå var där passade jag på att göra en synundersökning då jag börjat få ganska mycket huvudvärk på sistonde. Hade väll inte jättedålig syn men ska iaf åka med mammi imorgon och köpa mig läsglasögon då mina ögon blir ansträngda när jag sitter vid datorn en längre tid eller läser. Ser ut som en riktig mupp dock i glasögon.

Ikväll blir det iaf grillning hemma hos Madeleine med en massa folk, ska bli trevligt :)
2010-06-05 @ 13:40:02 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91