top3 -

Måndag kväll.

Min bebis sover i sin filt. Gud vad jag börjar tycka om henne nu alltså. Har redan ångest över hur jag ska kunna lämna henne i nästan tre veckor i augusti när vi ska till Kroatien... Usch!! Men nu har vi ialla fall haft henne här hemma i fem dagar och nu börjar man se en förändring från de första dagarna. Hon blir bara mer och mer sällskaplig, busig och gosig.

Idag kom David hit en sväng på dagen innan han och Dennis åkte till jobbet. Sen dess har jag handlat, lagat köttfärsås (tar galet lååång tid när man gör det ensam), lekt med Doris och bara slappat. Hade egentligen tänkt få lite plugg gjort men får väll ta det någon annan dag I guess. Imorgon ska iaf jag och Dennis åka till Jakan och möta upp min mami. Ska käka lunch och köpa glasögon till moi. Haha... blev aldrig av igår så vi ska ta det imorgon istället. Sen tror jag att Vicky och Ea kommer hit för att titta på Doris också! :)
2010-06-07 @ 23:04:30 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91