top3 -

Midsommar

Godmorgon! Vaknade precis och ska försöka hitta något att äta till frukost. Sen drar jag nog ner en stund till vattnet och lägger mig i solen, superfint väder idag. Tror det ska bli fint väder imorgon också läste jag vilket är perfekt när vi ska åka båt! Dennis mor och lillebor tar båten med oss till landstället också :)

Så idag har vi lite saker att fixa. När Dennis kommer hem från jobbet åker vi och handlar lite mat som vi ska ha med oss, jag måste försöka hitta en spegel och sen behövs ny mascara. Sen åker vi till Kista en sväng då Dennis behöver nå nya kläder och jag lär väll inte komma hem tomhänt nu när det är rea heller ;) Sen blir sista stoppet påvägen till Kungsängen Jula där jag behöver köpa målarhandskar plus bockar som plankorna ska ligga på. Tar ju hundra år att vänta medans allt torkar när man bara har ett par bockar.

Sen blir det Kungsängen. Ska tvätta båten och tanka och lite sånt sen ska jag träffa Vicky och Ea tror jag :) Blir mycket idag. + att nu kom jag ju på att jag måste packa också... HEEEEEJ
2010-06-23 @ 09:50:48 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91