top3 -

Söndag.

Sov hos mami i fredags och påvägen dit åkte vi till Ikea och shoppade lite saker. Bl.a. en klädstång till mig :) Har velat ha det länge för som det har sett ut nu innan ligger det mesta bara i högar och jag ser inte vad jag har för kläder. I lördags stod jag, mamma och en annan mamma i cafeterian för Rickards fotbollslag nere vid IP. Lite långtråkigt men det funka. Därefter åkte jag, Dennis och Sebban till Kista och shoppade lite. Fick med mig en snygg klänning och en ny bikini hem. Alltid kul! Har också köpt en dataväska och ett par Ray Ban solglasögon på tradera som kommer nu i veckan, spännande att se om glasögonen ens passar? På vägen hem från Kista åkte vi förbi Dennis bror i Hässelby och kollade på de 13 hundvalparna som dem fick för några dagar sen. Skiitsmå var dem verkligen. Blir nog ett himla liv på dem dära när de blir lite äldre.
Jaja. Dennis är just nu i Västerås och är med i någon tävling med jobbet. När han kommer hem blir det middag och sen bio! Ska se Prince of Persia, hört att den ska vara bra... Nu ska jag fortsätta med att städa klädkammaren!
2010-06-13 @ 14:14:47 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91