top3 -

Torsdag.

Suttit hemma och pluggat ikväll. Går mycket lättare när det inte är en massa bra skit på tvn. Får dock ta lite pauser ibland då jag fick världens huvudvärk igår igen när jag suttit några timmar framför datorn. Ska bli grymt skönt att få mina läsglasögon snart faktiskt, så jäkla jobbigt med huvudvärk...

Imorgon åker jag och min kärlek till Kungsängen. Åker tidigt om det är fint väder annars blir det nog lite senare... Hoppas på att vi svänger förbi Ikea påvägen också ;D Sen så sover vi där eftersom att jag har lovat min mami att sitta i Cafeterian med henne på lördag när Rickard har fotbollsmatch... tydligen nått som alla mammor i fotbollslaget måste göra. Not so fun! Menmen. Tror nog att vi ska hem till Tony imorgonkväll också en sväng och bada Jacuzzi ;D Nice.
2010-06-10 @ 22:17:38 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91