top3 -

en fredagskväll med mig själv.

Min födelsedag är över och jag är numera 21 år gammal. Dagen var jättebra och den började med att jag och Dennis åkte till Kaknästornet och åt lunch. Jättefin utsikt och rätt bra ställe, men hade nog förväntat mig lite mer ändå. På eftermiddagen kom min familj hem till oss och åt tårta! Fick en jättefin, stor bordslampa som jag hade önskat mig utav mami. På kvällen drack vi vin här hemma bara och tog det lugnt.

Igår åkte vi en sväng till Vällingby och shoppade. Hittade väll inte direkt så jättemycket som jag hade hoppats på, men lite fick följa med mig hem iaf! Sen när jag kom hem beställde jag tre klänningar och ett linne från Nelly.com. Har fortfarande kvar rätt mycket pengar men jag väntar nog ett litet tag med att shoppa för dem, tills det har kommit ut lite med vårkläder i butikerna!

En annan rolig sak är att det imorgon ska komma en kille hem till oss och förhoppningsvis köpa våran soffa! Den är väll helt okej egentligen men färgen passar inte våra tapeter och den är något för stor för lägenheten. Såå.. när den är såld lägger vi bara till det som fattas och köper en ny, finare soffa :D Roligt, roligt. Men det kommer nog dock att ta ett par veckor innan vi får hem den nya eftersom att vi numera har bestämt oss för att sänka taket och ha spottar i exakt hela lägenheten. Kommer att bli skitsnyggt!! Men då är det nog bättre att ställa in nya soffan efteråt när det är rent och fint.

Just nu sitter jag här hemma för mej själv och dricker vin. Dennis jobbar kväll idag... Ska fortsätta med mitt plugg och sen blir det Let´s Dance!


2010-03-19 @ 17:35:12 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91