top3 -

Hemma igen!

Inatt kl tolv kom vi hem från Sälen. Jag, Dennis och Sebban åkte en dag tidigare för att slippa slösa bort hela dagen idag för att sitta i bilen... Vi sov kvar i Kungsängen och åkte hit hem imorse. Har haft det jättebra... var dock alldeles för kallt för min smak. Frös nästan ihjäl varje dag och det blåste nått galet!

En annan mindre rolig grej var att fem minuter innan vi är framme i Sälen så krockade jag... uuusch det var inte roligt!! Bromsade allt va ja kunde men det hjälpte inte, bilen bara fortsatte att glida och jag körde in i bilen framför. Som tur är så fick han inga skador på sin bil och han var jättesnäll och sa att det egentligen var bilen framför honoms fel då hans bil var helt snöig och gubben framför mig inte såg att han blinkade så han fick tvärstanna. Menmen... Dennis bil fick dock lite skador där fram men som tur är så finns det ju försäkring!! Jaja, shit happens :/



2010-03-04 @ 16:14:05 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91