top3 -

Shoppingsugen är jag.

God eftermiddag. Jag börjat bli rejält shoppingsugen! GUD. Tur att man får lite peningar snart då. Frågan är om man ska shoppa en jädrans massa eller om man ska lägga större delen utav pengarna på en väska? Vi får se vi får se...

Idag ska jag troligtvis sälja min data som jag beställde hem i julas. Har insett att HP är ingenting för mig, jag vill ha en macbook igen. Min förra gick ju tyvärr sönder efter en lite för hårs utekväll, hehe. Men det kommer nog att ta ett bra tag innan jag har råd med en sån igen. Men den lilla röda ligger ändå bara i en låda och skräpar så då behövs pengarna mer! Iövermorgon fyller jag år, då kommer min familj hit och äter tårta! :)

2010-03-15 @ 15:49:27 Mickan Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

åh, när jag kommer hem får vi ta en rejäl shoppingtur tycker jag! skulle vilja va hemma på din födelsedag och fira dig men det är inte många veckor kvar här nu. saknar dig massor! PUSS och KRAM

2010-03-15 @ 23:42:50
URL:
http://dailyluxury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91