top3 -

Ännu en helg i K-ängen.

Jag är så besviken på vädret. Har vart kallt och molnigt i flera dagar nu. Jag som trodde att jag äntligen skulle kunna få bli lite brun igen, men icke. Och enligt SMHI så ska det fortsätta att vara så här denna vecka. Uscha. Aja, kan väll vara lite bra så att jag får lite mer plugg gjort. Fast vem försöker jag lura?! Det är inte alls bra på nått sätt. Jag vill ha sol.

Även denna helg har vi spenderat i Kungsängen hos min familj. I fredags var jag, Dennis, min familj, Bibbans bror + barn och massa av Sebbans vänner hemma hos dem för att rulla ut den nya gräsmattan. Blev skitsnyggt och det blev även en hel del öl för grabbarna och vi åt smörgåstårta och kycklingsallad.
På lördagen tog vi det lugnt och på kvällen kom Madde över och vi kollade allihopa på Eurovision finalen. Måste säga att det nog var det absolut bästa året iår. Jättebra bidrag och jag brydde mig faktiskt inte ett skit om att inte Sverige var med, trodde jag aldrig skulle hända? Vinnaren var bra också, en av mina absoluta favoriter!
På söndagen (igår) åkte vi till Coop på morgonen och köpte blommor till våra kära mammor. (Mors dag). Så efter frukosten, duschen och lite sådant åkte vi först till Nelli, där jag fick sitta i solen samtidigt som jag fick fotbehandling, jätteskönt :D Och efter det åkte vi förbi deras mami en sväng och drack kaffe.
Idag har jag tvättat och precis börjat plugga lite. Ska ta en dusch strax & göra i ordning lite mat. Feta ost sallad med vitlöksbröd eller fiskgratäng? Bra fråga. Tror på det första. Imorgon tror jag iaf att det blir bio med tjejjerna inne i stan. Sex and The City 2 har ju kommit ut nu och det ska faktiskt bli spännande att se den, även fast jag tycker att serien är 1000 gånger bättre än filmen.
2010-05-31 @ 17:00:20 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91