top3 -

Hem till Linnea ikväll.

God morgon! Vaknade redan kl åtta idag och ligger just nu i sängen och dricker kaffe. Gick ut på balkongen när jag vaknade och såg att det var jätte soligt ute :D Yes!! Hoppas det håller i sig hela dagen nu också bara. Isf tänkte jag gå ner och lägga mig på gräsmattan vid vattnet och steka! Behöver verkligen få lite färg på min likbleka kropp...
Ikväll ska jag åka till Kungsängen och hem till Chabo för att dricka lite vin med tjejjerna :) Det blir jag, Vicky, Madde, Linnea och Jessica. Jättekul ska det bli :D Har dock inte riktigt bestämt mig ännu för om jag ska ta bilen dit eller inte. Grymt bekvämt då jag bor så långt bort, men det vore ju trevligt att få dricka lite vin också? Ska ringa och flirta med brorsan snart tänkte jag och kolla om han kanske kunde köra hem mig ikväll.
2010-05-21 @ 08:43:48 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91