top3 -

Mån

I fredags kom Linda hit och vi åkte och köpte sallad och snackade massa skit! Nu är den jäveln på Rhodos och jag hoppas verkligen att vi hittar några billiga flygbiljetter dit någon gång i sommar så att vi kan hälsa på :) I lördags blev det städ och tvättdag och igår blev det bara lugnt eftersom att Dennis har blivit sjuk. Skulle egentligen åkt till min mami och hans men min familj var magsjuka och Dennis mami ville inte ha oss där när Dennis var sjuk ;) Hahah...
Nu tvättar jag det sista som vi inte hann med i lördags sen ska jag ställa mig och stryka lite. Sen ikväll blir det bara massa plugg. Ska försöka få allt klart nu de närmsta två veckorna så att jag bara kan slappa resten av sommarn!
På onsdag har jag iaf bestämt mig för att åka till Kungsängen, ska umgås lite med mami och Rille och leka med Vicky! Sen på kvällen tror jag att det blir en sväng till Kista också med Bibban :) Grymt shoppingsugen!!
2010-05-10 @ 11:29:23 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91