top3 -

Sol.

Inatt blev jag upplockad utav Dennis som var på väg tillbaks till jobbet för att sluta. På vägen hem köpte vi med oss Donken :D Det var lixom därför jag åkte med, hehe.
Stekt på balkongen en stund nu på eftermiddagen, superhärligt var det! På dagen åkte vi till Citygross och handlade lite som behövdes och sen fick vi stressa hem då en mäklare som Dennis hört av sig till för några dagar sen ringde och kunde komma på direkten och göra en omvärdering på lägenheten. Så när vi kom hem hade vi en timma på oss att städa hela lägenheten så nu är det rent och fint och fint ;)
Nu plugga lite tills alla bra tv program börjar. Imorgon bitti kommer mami och Rickard och hämtar mig :) Börjar faktiskt sakna dem lite nu måste jag erkänna.. nästan två veckor sen jag träffa dem sist så det ska bli kul!
Imorse från balkongen.
2010-05-11 @ 17:58:38 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91