top3 -

Det går bra.

Och så var man husägare då! Fick nyss reda på att vi vann och imorgonbitti ska vi åka och skriva papper, känns skitbra måste jag säga!! Fick också ett toppenomdöme från praktiken igår sista kvällen jag jobbade och även min handledare som referens :) Niiiice. Så nu hoppas jag bara på att jag får ett jobb snart!

Efter att vi skrivit papper imorgon så lämnar Dennis mig och Teo hos mami. Ska fixa lite skit där tänkte jag...
Åååh jag är så glad och inflytten är förmodligen redan i februari. Vilket är asbraa med tanke på att vi flyttar från lägenheten den 1 februari. Så förhoppningsvis blir det inte många dagar hemma hos mor min ;)

Nej nu ska jag ner till tvättstugan och hämta sista tvätten.
2010-11-22 @ 18:49:51 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91