top3 -

Friday.

Fredag idag och imorgon ska jag upp och jobba kl 07.00. Känns väll sådär lagom skoj men det är ju faktiskt min näst sista dag på Ersta! Veckorna har gått sjukt fort men ändå så känns det som att man har vart där rätt länge nu.. Riktigt bra har jag trivts iaf :) Söndag kväll är iaf min sista dag så jag missar en visning som är då tyvärr. Men Lasse och Mamma skulle följa med Dennis iaf och titta på det. Ett superfint hus är det iaf och jag hoppas verkligen verkligen att vi får det och att det inte är nå större fel på det. Är jäkligt trött på husletandet nu!!!

Måste fasiken ta och börja köpa julklappar nu snart också. Tiden bara springer iväg och jag har så otroligt dålig fantasi så det brukar ta låååång tid innan jag kommer på nått att köpa. Mammas klapp har jag iaf kommit på.

Imorgon ska jag iaf få gå med Hannah på jobbet igen och få testa att ta lite mer blodprover och sånt, kul! Goodnight.
2010-11-19 @ 21:16:24 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91