top3 -

Rörigt just nu.

Mycket just nu. Min praktikplats på Ersta Hospice är jag riktigt nöjd med, alla är jättesnälla. Mindre nöjd är jag med vårt husköp. Efter besiktningen i måndags visade det sig vara en hel del fel. Och det största som gjorde att vi valt att hoppa av var att det läckte vatten in i grunden och att det närsomhelst kommer att börja mögla. Så nej, nu har vi hoppat av! Usch... Och i helgen är det visning på lägenheten. Men vi har ändå valt att sälja lägenheten eftersom att vi har bestämt oss för att flytta så fort vi hittar nått annat. Så nu är det bara att hoppas att vi gör det hyffsat snart annars blir det att bo hemma hos mami tills vi hittar nått.

Vi ska iaf på en visning idag i Viksjö på ett kedjehus. Mycket att göra där med men det är ändå beboeligt och det som egentligen måste fixas är utsidan. Så isf får det bli ett sommarprojekt. Men vi kanske inte alls gillar det i verkligheten så... Jaja.

Imorgon ska jag istället för att jobba få gå på en föreläsning nära sjukhuset. Har fått med mig Dennis också!
2010-11-04 @ 14:24:32 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91