top3 -

Längtar.

Usch. Hemsk kväll igår.. Vi upptäckte en jätteknöl på Teos mage och även andningen blev konstig. Var nära på att åka in men han var så pigg så att veterinären tyckte att vi skulle avvakta. Andningen blev som tur var normal igen och idag är han precis som vanligt, fast knölen är dock kvar. Mindre svullen än igår som tur är... Ser typ ut som nått konstigt bett!? Men vi ska iaf avvakta tills det blir sämre eller om det inte gått bort efter helgen åker vi in och kollar. Guuud vad man inser hur ledsen man skulle bli om det hände nått.. usch peppar peppar!!

Jaja, nu har jag iaf tagit itu med lite samtal till skola mm. och snart ska jag ta en dusch. När Dennis kommer hem från jobbet ska vi åka och skriva på papper med mäklaren och de gamla ägarna i Viksjö. Är rätt nervös faktiskt :p Sen efter det åker vi och sover i Kungsängen eftersom att jag ändå hade tänkt ta mig dit imorgon. Ska ju hem till Linnea och kolla Idol!! :) Fick sms av Malin igår också och dom har också precis köpt lägenhet i jakan så vi kommer att bo jättenära varandra :D skitkul!!
2010-10-21 @ 12:36:17 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91