top3 -

Helgen.

Kom precis hem från veterinären här nere i Alvik. Teo fick sin 12veckors vaccination så nu behövs det inge mer förens han fyllt ett år.

I torsdags åkte jag och Teo med Dennis på jobbet för att göra honom sällskap och se hur det funkade med att ha med Teo i bilen. Det funkade toppen bra så det blir nog inge problem om det kommer att behövas sen i framtiden men däremot så vet jag inte om vi var världens roligaste sällskap. Jag kräktes ett par gånger pga av huvudvärk och låg mest och sov och Teo sov typ också hela kvällen.

På fredagen mådde jag bättre och vi lämnade Teo i Kungsängen så att vi kunde åka och storhandla. Blev även en sväng till Ikea där vi köpte en sängstomme + en liten bokhylla. Blev skitsnyggt här hemma med det!! Sen sov vi kvar i Kungsängen och jag målade hela lördagen. I söndags åkte vi och kollade på ett bilrally i Haninge med min familj, Chibba skulle sitta med i hans jobbarkompis bil. Kul att se men sjukt kallt var det att stå ute.

Ikväll ska vi åka till Nelli och Kim som kom hem från USA idag. Gift sig har dom gjort också :D Dom har ju inte sett Teo än så det ska bli kul!! Ciao
2010-09-27 @ 16:49:48 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91