top3 -

Shopp.

Kom precis hem. Sov i Kungsängen inatt så att Teo och Ida fick leka av sig lite. Nu ligger han här bredvid mig helt utslagen. På vägen hem släpptes jag av i nya Bromma Blocks och fick shoppa en timme medans Dennis och Teo åkte och köpte lite leksaker till honom. Inte det lättaste att kunna göra sånt nu när man har en liten valp. Hittade en hel del fint faktiskt och köpcentrumet var fint, hade några bra butiker, men lite förvirrande var det allt. Men perfekt iaf att ha nära om man bara behöver köpa nån grej eller nått sen. Idag hittade jag iaf fyra skitsnygga tröjjor, en mysdräkt och en mössa. Älskar höstkläder. Snyggt.

Nu är Dennis hos naprapaten med sin nacke så ikväll lär han inte må bra. Tur att det är Idol hela denna vecka också!! :D Imorgon kommer Vicky hem några dagar!! Ska bli skitkul att träffa henne igen. Så på fredag ska jag till Kungsängen över dagen och ta med Teo så att hon får se honom och på lördag blir det vin med flickorna :) Länge sen nu ska bli riktigt trevligt.
2010-09-29 @ 12:41:36 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91