top3 -

Middag + Bio i staden.

Om ett tag kommer Sebban och hämtar Teo. Han ska få vara i Kungsängen tills på lördag. Jobbigt. Men har lite skit som behövs fixas. Ikväll ska jag på Bio och käka middag med Linda och hennes kompis från Trysil. Hoppas vi hinner kika lite i affärer innan också. Sen tar jag antingen tåget hem eller så kommer Dennis och plockar upp mig efter filmen om han slutar samtidigt. Hoppas på det!!

Imorgon bitti vid sju ska jag sticka ner till vårdcentralen här i Alvik. Och på fredag är det sista kvällen som Dennis jobbar kväll också. Han fick byta schema så hädanefter blir det bara dagpass, skönt. Skittrist att sitta ensam på kvällar och då skulle vi ju knappt hinna ses när jag börjar jobba sen.

På lördag morgon ska vi iaf åka runt lite överallt och titta på badkar och kakel till badrummet innan vi hämtar Teo. Vi har bestämmt kakel för väggarna redan men är lite osäkra på golvet. Så de blir kul! Ska också köpa målarfärg och lite sånt som behövs till min klädkammare :D Ska börja pyssla med den direkt när vi flyttat in tänkte jag :)
2011-01-20 @ 12:51:15 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91