top3 -

22 denna vecka :)

Hallåhallå. Nu har det gått en vecka sen sist så tänkte försöka skriva om de senaste dagarna. I torsdags blev det middag och vin hemma hos Chabo med henne och Madde, sen på slutet kom även Mika och Kalén över, trevligt! Hade dock huvudvärk typ hela kvällen så de var mindre roligt.

På fredagen mådde jag inte så superbra heller, rätt sliten på förmiddagen. Vid tvåtiden kom Dennis mamma och hämtade mig och sen åkte vi och plockade upp Nelli. Vi skulle på Hem och trädgårdsmässan i Kista. Var faktiskt roligt, har typ aldrig vart på nån mässa. Synd att man inte hade mer pengar bara ;) men hittade iaf två ljuslyktor som jag förälskade mig i så i veckan ska jag och Nelli åka till den affären i Danderyd och då ska jag köpa dem :) Kommer bli så schnyggt!

När vi kom hem från mässan åkte jag direkt med Dennis till akuten i Danderyd. På morgonen fick han vääärldens stöt när han på att pilla med de gamla elementen och han mådde fortfarande konstigt så då tyckte de på sjukvårdsupplysningen att vi skulle åka in direkt. Tvingade med mamma också för sist jag åkte in till akuten med honom fick jag sitta där i typ 10 timmar och så slutade det med att han fick ligga kvar så nu ville jag ha sällskap. Däremot så tog det bara ca 1-2 timmar nu när det hade med el att göra, ganska bråttom att kolla upp. Men som tur var så var det ingen fara så vi fick åka hem efter ett tag...

Sen i helgen blev det bara lugnt.. Kollade schlagern hos mami igår och idag har vi vart och kollat på bil till mamma och dem. Dom hade egentligen bestämt sig för en viss BMW men efter att på skoj ha provkört en annan bil från samma märke idag så tror jag att dom har ändrat sig. Den var faktiskt riktigt frääsch! Så det kan gå. Jag vill också ha en snygg bil. En vacker dag så...

Så i veckan då? Ska söka ett jobb som jag hittat. Sen ska tätkillen komma hit igen och lägga tätskiktet och om det hinner bli klart så kommer även kakelkillen och kaklar :D Woho! Börjar äntligen bli helt klart i badrummet. Sen ska jag ju till Danderyd med Nelli någon dag. Sen vet jag inte riktigt???

Eller jo juuste.. fyller ju fasiken år på torsdag!! 22 år, galet! Så blir väll lite tårta och så eller nått med familjen då skulle jag tro. Kanske käka middag ute? Dennis har iaf lovat att vi ska åka till Mio och kika. Inte ofta jag får med mig honom på sånt :p Vet hur mycket som helst jag vill ha därifrån, som jag bara ska ha därifrån. Ett soffbord, en tvbänk, en skänk, en hylla och sen finns det lite småsaker också.

Herregud vilket långt inlägg det blidde.
2011-03-13 @ 18:02:23 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91