top3 -

Grattis Rille!

Idag fyller min lillebror Rickard 11 år. Är hemma hos mamma nu och ska åka och hämta honom efter skolan när han slutar vid tre. Så ikväll blir det middag och tårta här. Sover nog här också eftersom att vi inte har nått vatten än hemma... Lite drygt. Men nu har kakelkillen börjat att kakla iaf och igår fick han upp rätt mycket på väggarna, skitsnyggt :) Kul!! Men som det ser ut nu så blir badrummet helt klart i slutet av nästa vecka :)

På fredag ska jag till frisören och klippa + slinga håret :D äntligen! Har inte gjort nå slingor på hur länge som helst för jag brukar ändå alltid vara lite blond fast nu på senaste tiden har många påpekat mitt mörka hår... Och jag hade faktiskt inte riktigt tänkt på det själv ens men gud så mörkt och trist det har blivit. Så slinga behövs verkligen!! Fint när man blir lite brun sen också i vår :) Kan knappt fatta att man snart kan börja gå i söta klänningar och shorts... Var typ 10000 år sen ju?!?!
2011-03-23 @ 14:07:30 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91