top3 -

Söndag.

Nyduschad och fräsch. Helt tvärslut dock. Idag har jag börjat mitt lilla försök till att träna! Blev först Yoga en timme med mami och därefter en långprommis med Bibban och hundarna i solen. Yoga var fasiken svårare och jobbigare än vad jag trodde. Jag var hur stel som helst så jag antar att jag behöver göra detta. Nu har vi åkt hem en sväng och ska tillbaks till mamma om ett tag igen och käka middag.

Imorgonbitti blir det IKEA :D Alltid roligt. Ska shoppa lite saker som behövs och även planera och rita upp vårt blivande kök. Måste börja planera och rita upp litegranna även fast det inte riktigt är dags än men så man vet med rör och kablar och sånt! :)

Ikväll blir det vin, Solsidan och Wallander efter middag hos mamma! Mysigt. Bra söndag!
2011-03-06 @ 16:17:33 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91