top3 -

Torsdag!!

Hola. Dennis ligger och sover i mitt knä och Teo nere på golvet. Tröttisar... Idag har jag tagit en långprommis med mamma, Rickard och hundarna! Så fint väder. Snart är det vår!! :D Sen kom Lasse och Bibban förbi en sväng på kvällen och tittade lite på renoveringen. I nästa vecka kommer tätkillen och därefter kakelkillen och sen är badrummet äntligen klart :D Hoppas det blir fint! Sen har vi satt upp den tredje och sista klädstången i min klädis och den är superfin!! Bara några hyllplan kvar nu innan den är helt klar. Ska köpa de nån dag snart och sen även fler galgar som behövs nu när jag kan hänga så mycket kläder.

Imorgon är det fredag och på måndag går Dennis äntligen på ledig vecka igen. Imorgon kommer hans syster Nelli hit och hälsar på, hon har inte sett huset än så de ska bli kul :) Ska också få en fotbehandling av henne imorgon som jag fick i julkeklapp! Nicee.. bara en månad kvar nu tills hon ska föda, galet :D
2011-03-03 @ 21:23:04 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91