top3 -

Ledig imorgon.

Idag har jag jobbat och nu är jag ledig i två dagar, helt underbart. I fredags jobbade jag, efter passade jag Rickard och somnade typ vid nio när vi kom hem.. helt död. Jobbade även i lördags fast bara till kl tolv. På kvällen grillade vi fisk hemma hos mami och kollade på schlagern, sov kvar där också!

Imorgon ska jag åka till Barkarby med Sebban och Felix. Ska bla köpa nya sängbord (vita denna gång), en studentpresent till Sebban och kanske nått mer kul :D Ska åka förbi en lampaffär i jakan och kika också om jag lyckas få med mig Sebban dit. Teo och Dennis sover som stockar. Blir nog sängen om en liten stund för min del också.
2011-05-16 @ 21:18:19 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91