top3 -

Måndag.

Måndag idag och jag är ledig, skönt! Börjar jobba på torsdag igen. Sen går jag på mitt schema som gäller till augusti ut så snart blir det mycket jobb för min del. I lördags kom Dennis familj hit och vi satt ute i solen hela dagen och fikade. Sen promenerade jag och Dennis hem till mami på kvällen och sov över där. I söndags åkte jag till jakan och mötte upp Dennis mamma, Nelli, Tilde och bebisen. Vi tog en fika och gick på loppis. Har aldrig vart på det tidigare men det var faktiskt kul. Fick hem ett vinställ och en ljuslykta. Efter det åkte jag tillbaka till mamma där vi grillade och spelade kubb med Sebbans kompisar.

Nu ska jag och Teo gå ut och lägga oss i solen. Superfint väder ute!!
2011-05-09 @ 10:10:31 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91