top3 -

Klappjakt

Sitter på nätet och letar juleklappar.. tänkte vara ute i god tid iår för att slippa panikhandla dagen innan. Jobbar ju på självaste julafton + juldagen iår :( inte så kul men aja, huvudsaken är väll att jag inte jobbar på julaftonskvällen. Dennis är redan klar, en present till mamma är beställd och lille Rickard får nog bara pengar tror jag? Så får han köpa vad han vill ha själv. Så nu sitter jag och letar efter något till Chibbis och Sebban! Kanske nått mer till mami också. Hatar att köpa presenter till killar, det är ju fan omöjligt?!

Imorgon jobbar jag till kl fyra fast jag egentligen skulle slutat vid två...  ska nämligen på kurs. Sen är jag ledig i två dagar innan jag jobbar helgen :D Ska bli så skönt. Ska träffa Nelli & lilla Nova och förhoppnigsvis Madde & Linda :)

Har fått hemskt ont i två av mina visdomständer nu också. När jag vaknade igår blödde det i hela munnen på mig. Nått har blivit knas med dem så får ta mig i kragen o gå till tandläkarn nu. Har tid den 28 november tror jag?! wiiiie roligare saker kan man ju göra.

HeeJjj DååÅå!!

2011-11-08 @ 19:58:15 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91