top3 -

Onsdagskväll med Linda :)

Sitter i soffan helt död. Nyduschad i pyjamas och snart kommer Linda hit & gör mig sällskap :) Ska bli jättmysigt! Hoppas hon vill se på Arga snickarn & Greys anatomy... hehe... Skulle egentligen slutat kl två idag men det visade sig visst att vi hade personalmöte till fyra som jag ska vara med på nu när jag är månadsanställd. Var rätt kul faktiskt. Mitt livs första personalmöte, HAHA. Diskuterades en hel del om vad vi ska hitta på för nått att göra tillsamans och det låter som att det lutar åt ett julbord (kanske med övernattning). Ska bli rätt spännande faktiskt. Jag och alla 30+are :D

Imorgon blir det jobb till kl två och samma sak på gäller på fredag. I helgen ska jag bara ta det lugnt! Sova och fixa en massa här hemma. På söndag ska jag åka till Mio med mami och köpa min vita hylla och ska även försöka få storhandlingen gjord eftersom att bilen ska in på lagning på måndag morgon och då blir vi billösa i ca en vecka. Lite svårt att ta sig och handla då... Sen när bilen är fixad så ska den säljas! Wiho.

2011-10-19 @ 19:41:18 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91