top3 -

Jobb... ?

Teo och jag i soffan framför Idol ikväll igen. Nu blir der efterlyst tills resultatet vid tio och sen vänta tills Dennis kommer hem.. Nu är jag ledig i två dagar och den ska bli så himla skönt. Lite trött på jobbet nu måste jag erkänna.. börjar bli långtråkigt. Trivs jättebra med kollegor och på sätt och vis jobbet med, men känner att det börjar bli lite trist nu efter ett halvår. Var ju egentligen bara tänkt att jag skulle vara där över sommaren, tiden har gått så galet fort. Men jag ska vara glad att jag har det och det är ju grymt skönt att det är så nära hemifrån. Kommer nog absolut att hålla kvar det här jobbet som extra ibland, då tror jag att jag skulle tycka att det var mycket roligare. Men idag fick jag förlängt vikariat tills i januari och även löneförhöjning, nice. Så nu har jag fyra månader på mig att hitta nått nytt!! Ska börja leta mer seriöst nu, har knappt kollat ens på senaste tiden. Nu är jag inte längre timanställd heller utan månadsanställd. Kul iaf att dom är nöjda med en :)

Imorgon bitti ska jag hämta upp Linda och så ska vi åka till Ikea ;D Sååå kul! Tänkte också åka förbi Mio och Rusta om Linda tillåter.
2011-09-28 @ 21:24:05 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91