top3 -

Ont.

Idag har jag och Sebban varit i Sollentuna. Sebban skulle köpa någon del till sin bil och jag skulle köpa några fler jättefina plastblommor som jag köpte när jag var där sist. Så nu har jag en stor och fin bukett. Teo ligger och sover i mitt knä och snart kommer Dennis hem från jobbet. Då ska vi till min mami en sväng och sen blir det att åka till Jakans sjukhus. Måste kolla upp min jäkla handled, har haft ont riktigt länge nu. Har ju haft så i flera års tid från och till men nu kanske det är dags att kolla upp det. Har väl förmodligen blitt värre sen jag börjat jobba. Sen blir det Idol hemma hos mamma. Upp och jobba imorgon igen, haft några ritkigt sköna och välbehövliga lediga dagar. Men jobbar ju dock bara på onsdag och sen ledig tor-fre innan jag jobbar helgen. Så imorgon kväll ska jag hitta på nått med Linda (och kanske Madde)? :) Ska bli roligt, hinner ju inte ses speciellt ofta längre. Blev bjuden på tjejmiddag till Linda också den 1 Oktober :)

Nu i soffan.

2011-09-13 @ 14:53:09 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91