top3 -

Tröttt..

Döööd. Sjukt jobbig dag på jobbet idag, eller a eftermiddag. Så jäkla skönt att den här jobbhelgen är över nu!! Och att jag är ledig imorgon =D Ska typ soooova. Och ikväll börjar äntligen IDOL igen. Länge sen jag hade nått att följa på kvällarna, ska bli kul!

Juste, morgonen började inge bra den heller, tappat mobilen i marken så att hela glaset sprack :D Wihoo måste kolla hur långt kvar det är tills mitt abonnemang går ut?

Här hemma går det riktigt mycket framåt nu iaf. Alla taklister är på plats och målade, imorgon kommer golvlisterna på. Dennis var även på Bauhaus idag och köpte bänkskiva till köksön. Spottarna i taket lyser dem med! Blir så JÄKLA fint. Så nu är det bara vår lilla elektriker som måste komma sen kan vi koppla in alla nya vitvaror :) Iiiiiih. Måste åka och köpa min fina vita hylla från Mio sen när allt är klart för mitt presentkort också, kommer bli så braaaa....
2011-09-04 @ 17:29:59 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91