top3 -

Min gris

Som jag trodde så blev halsen inte direkt bättre efter min superduperfylla i lördags. Plötsligt slog det bara till och guuuud så dåligt jag mådde. Märks att man inte är van längre! Fiiifan. Trist för det var riktigt trevligt på Garbos. Aja. Har iaf hostat konstant sen dess men nätterna är absolut värst. Blev nästan nerskickad i soffan inatt. Har en hel jobbhelg + vecka framför mig också. Bara att bita ihop och hoppas på att det blir bättre. Blev inge Ikea i söndags med pappa heller för jag mådde alldeles för dåligt så vi tänkte åka dit efter jobbet på lördag istället :)

Nu är det inte direkt superkul att vara hundägare. Hur dåligt man än mår så är det bara att klä på sig och gå ut :( Tur att han e söt iaf ;)

2012-02-16 @ 14:08:13 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91