top3 -

23

Håller på att fixa iordning mig lite och lyssnar på gamla låtar på min spelningslista. Herregud vad sjukt det är att en låt kan väcka så mycket minnen. Lite ruskigt... Happ, nu var man 23 år då också. Åren börjar gå fortare och fortare och min åldersnojja bara växer haha. Min födelsedagshelg har spenderats på jobbet, roligare än så blidde det inte. Min familj kom över igårkväll och åt tårta som Dennis hade gjort och med sig hade dom en fåtölj till mig :D Blev så glad! Har velat ha det så länge nu. Den är jätteskön och imorgon tänkte jag spendera min lediga dag i den ;) Dennis är oxå ledig så får se vad vi ska hitta på. Kommer iaf en kille och kollar på bågen på eftermiddagen. Hoppas han köper den!!

Ikväll blir det middag + bio i Kista med Chabo och Maddepadde :) Ska bli riktigt trevligt. Träffas alldeles för sällan..

2012-03-18 @ 17:12:16 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91